Zwroty i Reklamacje
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie www.milusfashion.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: M Fashion Marcin Bieniek Mokrsko Dolne 6A, 28-305 Sobków wraz z wypełnionym formularzem zwrotu do pobrania---> http://www.wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf wraz z paragonem.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciącu 14 dni od momentu otrzymania
- Jeśli dostałaś/eś produkt, który jest uszkodzony, masz obowiązek poinformować nas w ciągu 24 godzin. W przeciwnym wypadku produkt nie zostanie rozpatrzony pozytywnie.
- Nie zwracamy kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu. Jeżeli zwrot/wymiana nastąpiły z przyczyn niezależnych od Klienta (tj. pomylony rozmiar/kolor/model, uszkodzony towar) , oddajemy koszty wysyłki do 14 zł.
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie www.milusfashion.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: M Fashion Marcin Bieniek Mokrsko Dolne 6A, 28-305 Sobków wraz z wypełnionym formularzem zwrotu do pobrania---> http://www.wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf wraz z paragonem.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciącu 14 dni od momentu otrzymania
- Jeśli dostałaś/eś produkt, który jest uszkodzony, masz obowiązek poinformować nas w ciągu 24 godzin. W przeciwnym wypadku produkt nie zostanie rozpatrzony pozytywnie.
- Nie zwracamy kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu. Jeżeli zwrot/wymiana nastąpiły z przyczyn niezależnych od Klienta (tj. pomylony rozmiar/kolor/model, uszkodzony towar) , oddajemy koszty wysyłki do 14 zł.
REKLAMACJA
(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu)
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: M Fashion Marcin Bieniek Mokrsko Dolne 6A, 28-305 Sobków wraz z wypełnionym formularzem do pobrania ----> http://www.wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf oraz wypełnienia w wersij papierowej i odesłanie na wyżej podany adres
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami i usługą e-przesyłka
Jeśli dostałaś/eś produkt, który jest uszkodzony, masz obowiązek poinformować nas w ciągu 24 godzin. W przeciwnym wypadku produkt nie zostanie rozpatrzony pozytywnie.
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe,Miluś Fashion zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Miluś Fashion ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu)
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: M Fashion Marcin Bieniek Mokrsko Dolne 6A, 28-305 Sobków wraz z wypełnionym formularzem do pobrania ----> http://www.wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf oraz wypełnienia w wersij papierowej i odesłanie na wyżej podany adres
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami i usługą e-przesyłka
Jeśli dostałaś/eś produkt, który jest uszkodzony, masz obowiązek poinformować nas w ciągu 24 godzin. W przeciwnym wypadku produkt nie zostanie rozpatrzony pozytywnie.
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe,Miluś Fashion zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Miluś Fashion ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
DOSTAWA ZAMÓWIENIA
Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami Kraju wg cennika poczty polskiej lub firmy kurierskiej.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia.
Jest mozliwy odbiór osobisty przy wcześniejszej opłacie nakonto sprzedającego.
Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-4 dni robocze (zgodnie z umową z firmą kurierską).
Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami Kraju wg cennika poczty polskiej lub firmy kurierskiej.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia.
Jest mozliwy odbiór osobisty przy wcześniejszej opłacie nakonto sprzedającego.
Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-4 dni robocze (zgodnie z umową z firmą kurierską).
Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.